Zooca kundeservice Hos Zooca er vi besat af vores naturlige kosttilskud, og selvfølgelig den planet vi sammen skal passe bedre på. Vi accepterer ingen kemi eller produkt 'trylleri' i vores produkt. Derfor er vi super stolte over at kunne formidle vores naturlige kosttilskud i Danmark - Zooca® Original.

Hvis du har behov for at lave ændringer til din kommende faste levering (abonnement), f.eks. sætte en levering på pause, hoppe en levering over, ændre dato for næste levering, annullere osv. så kan du administrere det her: Login eller kontakte os på mail eller telefon.

Vi har gjort os umage for at dele relevant info her på vores website, men skulle du mangle noget, eller havde behov for at komme i kontakt med os, så tøv ikke med at kontakte os på tlf.: 24451452 på hverdage mellem 09 og 15 eller på mail kundeservice@zooca.dk, som vi forsøger at besvare inden for 8 timer i hverdagen.

Sikker e-handel

Der tales meget om sikkerhed eller mangel på samme i forbindelse med e-handel, og mange mennesker er stadig bekymrede ved tanken om at handle på nettet. På nordfolk.dk er der dog intet som helst at være urolig for. Vi er en 100% dansk drevet forretning der vejer din og vores sikkerhed højt.

Al betaling foregår via en sikker betalingsforbindelse, og du vælger selv, om du vil betale med Dankort, VISA, Apple Pay, Google Pay eller et af de mange andre kort, der kan benyttes i vores webshop. Som forbruger på zooca.dk er du beskyttet af dansk lovgivning hele vejen fra bestilling til levering.

Bemærk at alle onlinebutikker i Danmark pr. januar 2021 skal have 2-faktor godkendelse. Det betyder, at du skal bekræfte din identitet med MitId.

Nordfolk ApS som forhandler Zooca® Original, er registreret hos Fødevarestyrelsen. Vores produkt Zooca® Original er også registreret hos Fødevarestyrelsen, og underlagt deres kontrol.

Zooca Kontor
Genuavej 41
2300 København
info@zooca.dk
Zooca Lager
Hattenæsvænget 6
8600 Silkeborg
info@zooca.dk
Telefon: 24451452
CVR: 41329149

 

Kontakt vores kundeservice